Депутат Львівської міської ради
фракції ВО "Свобода"
округ №42

Вікна у трамваях для ПАСАЖИРІВ чи для РЕКЛАМИ ?!

Додаткові надходження-однозначно позитивний момент, але якою ціною? У даному випадку ціною незручностей та дискомфорту пасажирів, для яких даний транспорт і працює. Повне брендування громадського транспорту викликає роздратування у людей, адже є некомфортним, пасажири їдуть немов загратовані.

Враховуючи, що ЛКП “Львівелектротранс” на результатами торгів цьогоріч заробили майже 14млн.грн. за базовий формат реклами (лише борти), переконаний, що вікна у громадському транспорті повинні бути для пасажирів, а не для реклами.
З відповідним запитом звернувся під час останньої сесії ЛМР до керівництва міста, який підтримали, надавши протокольне доручення щодо перегляду рекламних пропозицій ЛКП «Львівелектротранс»
Фотокомпозиція “Львів очима туристів з вікна громадського транспорту”- Зручне місто