Депутат Львівської міської ради
фракції ВО "Свобода"
округ №42

Депутатський запит Щодо розміщення зовнішньої реклами на громадському транспорті

Цьогоріч ЛКП «Львівелектротранс» виставили на аукціон через систему «Прозоро.Продаж» рекламні площини на міських трамваях.

Загалом за результатами торгів «Львівелектротранс» за рік заробить майже 14 млн. грн. за рекламу на трамваях. Йдеться про базовий формат реклами – лише борти вагона, адже у разі, якщо компанія захоче забрендувати також вікна чи весь вагон, то за це доведеться доплатити (Додаток1).

Передбачено три формати брендування рекламою:

– частковий формат (лише борти вагона)

– середній формат (борти разом з вікнами)

– повне брендування трамваю

Також у планах виставити на аукціон рекламні площі на тролейбусах та автобусах.

Проте, слід наголосити на тому, що через зовнішню рекламу на вікнах пасажири львівських трамваїв їдуть, немов заґратовані. Плівка створює дискомфорт та роздратування у пасажирів.

Необхідно усвідомлювати, що перш за все трамваї – це транспорт для пасажирів, а вже потім – рекламні площини.

Зважаючи на зазначене, керуючись ст. ст. 21, 22 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»,

                                                                          Прошу :

1.Вжити відповідні заходи щодо перегляду рекламних пропозицій ЛКП «Львівелектротранс» щодо повного брендування трамваїв у Львові.

'